به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
به يادگار نوشتم خطي ز دلتنگي
**حيات غفلت رنگين يك دقيقه ي حوا ست**
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
پل الوار

 زمستــ ــــ ــــ ــان گذشته است ،

گل ها شکفته اند باز زمان نغمه سرایــــــــــــی فرا رسیده است ،

و تو، ای کبوتر زیبــ ــــ ــــ ــای من که در شکاف صخره ها و پشت سنگها پنهان هستی

بیرون بیا و بگذار صدای شیـــــــــرین تو را بشنوم و صورت زیـــــــــــبایت را ببینم ،

زیرا اکنون زمســــ ـــــ ـــــ ـــتان به پایان رسیده است ...

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام ، دوست می دارم .

تو را به جای همه روزگارانـ ـــ ــــ ــ ـــی که نمی زیسته ام ، دوست می دارم ...

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای خاطر نخستین گلــ ـــ ــ ــها .

تو را به خاطر دوســـ ـــــ ــــ ـــت داشتن ، دوست می دارم .

تو را بجای همه کسانی که دوست نمی دارم ، دوســ ــــ ــت می دارم .

سپـ ـــ ـــ ـــیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده ، شاید دوباره گلـ ـــ ــی بروید

شبیه آنچه دربــ ــــ ــ ـــ ـ ـهار بوییدیم،

پس به نام زندگی هرگز مگو هـــ ـــــ ــ ـــرگز ...

 

   http://ahange-del.persianblog.ir/

 

 

     



نظرات شما عزیزان:

تاریکی
ساعت11:41---7 دی 1391
شايدباهم بودن سخت تكرار شود امابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد

تاریکی
ساعت10:10---6 دی 1391
ازنظرمن دنياخيلي نامرده كسي كه تورودوستدارتودوستش نداري وكسي كه تودوستش داري اون دوست نداره !كسي كه هم تودوستشداري هم اون بخاست خداهيچ وقت به هم نميرسند زندگي بيمعني اين

sajad
ساعت12:26---5 دی 1391
من اون اسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه غم های تو بباره..

sajad
ساعت20:20---4 دی 1391
غضنفرعابربانكشو
ميأندازه توضريح إمام رضاميگه ياإمام رضاحاجتموبده تا
رمزشوبهت بگم


sajad
ساعت14:01---4 دی 1391
تو زندگی با ارزش ترین چیز برای آدم ها دلشونه، اگر کسی به تو سپردش، یعنی ارزش تو براش بیشتر از دلشه ! پس حالا که اینقدر برات ارزش قائله، تو هم براش امانت دار خوبی باش.

حمیدرضا
ساعت11:57---4 دی 1391
سلام با جدید ترین مطالب و عکس های بازیگران و اس ام اس های دی ماه اپم بهم سربزن منتظرتم بهم سربزن

sajad
ساعت18:42---3 دی 1391
سلام چند تا پست گذاشتم دوست داشتم بیای اگر دوست داشتی بیا

ملينا
ساعت14:57---3 دی 1391
سلام عزيزم.خوبي شما؟من خيلي ازاسم وبت خوشم اومدوهمچنين اين متنت عالي بود.لااقل براي من يكي كلي معني داشت مايل به تبادل لينك هستي گيسوجان؟البته بايدبگم اسم گيسوروبي نهايت دوست دارم به خاطرهمين بهت ميگم گيسو

حمیدرضا
ساعت14:48---3 دی 1391
سلام ممنون که بهم سرزدی بازم بهم سربزن خوشحال میشم دوست با مرام

sajad
ساعت13:41---3 دی 1391
آغاز سال1 /1/1 مبارك باد.
(ستاد انسانهاي باقيمانده از آخرالزمان)


نسيم
ساعت10:22---3 دی 1391
تقصير ما نيست كه بر روي حرفهايمان نمي مانيم ما بر روي زميني زندگي مي كنيم كه خودش را هم دور مي زند

fateme
ساعت10:15---3 دی 1391
از من تا خدا راهی نیست
فاصله ایست به درازای من تا من …
و در این هیاهوِی غریب …
من ، این من را نمیابم!


sajad
ساعت21:23---2 دی 1391
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزن

حمیدرضا
ساعت18:37---2 دی 1391
سلام اپم بیا منتظرتم

romina
ساعت11:04---2 دی 1391
خیلی قشنگ بود

منوچهر
ساعت0:58---2 دی 1391
عالی مثل همیشه

نئو
ساعت0:11---2 دی 1391
هرگز مگو هرگز

reza
ساعت22:40---1 دی 1391
سلام خیلی زیبا بود
خودت نوشتی؟


آلا
ساعت22:11---1 دی 1391
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام...

شاهزاده سیاه
ساعت21:43---1 دی 1391
سلام عزیزم.وای که چقدر قشنگ بود.
اون جاش که می گفت تورا به جای تمام کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم.
یه شعر بود که توی یه فیلم بود.توی یه صحنه خیلی غم انگیز این شعر و می خوندن!
مرسی که خاطراتم و زنده کردی.

+راستی!تازه که زمستون شروع شده.به همین زودی تموم شد؟


حمیدرضا
ساعت18:48---1 دی 1391
سلام دوست من وبت عالیه به کلبه تنهایی دانشجویی ما سربزن منتظرتم در صورت موافقت با تبادل لینک ما را لینک کنید و بگید تا لینکتون کنم ضمنا می تونیدمطالب خودتونو برایمان ارسال کنید تا با نام خودتون در سایت kolbeye-tanhaei.ir قراربدم

روی خط تنهــــایی!!!
ساعت18:26---1 دی 1391
گاهـــــــــی وقتا دلـــــــــم میخـــــــــواد یکـــــــــی ازم اجـــــــــازه بخـــــــــواد که بیـــــــــاد تو تنهاییـــــــــم ... و من اجـــــــــازه نـــــــــدم! و اون بی تفـــــــــاوت به مخالـــــــــفتم بیـــــــــاد و آروم بغلـــــــــم کـــــــــنه و بگـــــــــه : مـــــــــگه من مـــــــــردم که تـــــــــو تنـــــــــها بمونـــــــــی...!

لبخند
ساعت18:18---1 دی 1391
سلام پریسا جان
خیلی زیبا بود...
این شعر ادامه همون قبلیه است؟


alone girl
ساعت18:14---1 دی 1391
عالی بود گلم

sajad
ساعت16:59---1 دی 1391
سلام اجی مرسی امدی . . . . . . كاش مي شد همدلي راقاب كرد/ساكنان شهرغم را خواب كرد/كاش مي شد نورچشمان ترا جانشين تابش مهتاب كرد..


nima
ساعت16:29---1 دی 1391
سلام اجی ممنونم اومدی دست طلا
اجی فراموشم کردیا دیر به دیر میای


سپیده
ساعت16:11---1 دی 1391
سلام.خیلی خوب بود

aroosha
ساعت2:12---1 دی 1391
به نام زندگی هرگز مگو هـــ ـــــ ــ ـــرگز

عالی بود عالی ...مثل ِ همیــــــــشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 15:31 |پريسا نويدادهم